Powered by Blogger.

Panass...Isteri Pemimpin Parti Mana Terlampau "Seksi" dan "Seksa" Nii..

Gua kasi besarrrrrr picture ni beb...tapi lu orang jangan tengok "Benda" besar tu pulak..Inilah gambar isteri Taib Mahmud pemimpin Islam Barisan Nasional..Kalaulah ada pimpinan melayu dalam Pas atau PKR mcm nii..Fuhhhh...kiamat satu malaysia beb..pagi petang kena kutuk kau-kau punya...Namun inilah hakikatnya..
Umno yang menjadi tunjang BN yang kini hampir kepada PRU..saban hari mengatakan PAS sesat dan merekalah satu parti yang memperjuangkan Islam di negara ini..Maka ingat..

Ingat..Barangsiapa yang menggangkat pemimpin yang isterinya sebegini rupa,maka jawablah nanti dihadapan Allah..Al kufri..kufron..Kamu redho dengan kekufuran..maka kamu akan sama kufur...InsyaAllah tamatkanlah kuasa pemimpin yang dengan megah  melanggar dan mempermainkan\ syariat Allah...

4 comments:

  1. tak kan pengikut parti pas pun terseksa tgok gambar mcm ni?patut le...lambat lepa bini jemaah sendiri pun dikebas.he..he..hee

    ReplyDelete
  2. .. dan dalam PAS yang paling suka memantat bini kawan adalah SHEIKH MOHD SABU mah CIPAP hahahaha.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dalam PKR yang paling suka memantat bini kwn sendiri tak lain tak bukan adalah TUAN GURU Sheikh Anwar JuburiBrahim selain drp tu dia jugak sgt suka MEMANTAT JUBO pemandu BiNi dia sendiri hahaha.... terbaru menjubokan saiful dan menerkam MaHasiSwa GayBOY mcm singa gay tua yang kelaparan bontot !!

      Delete
  3. kita mendokan agar dia insaf dan bertaubat..

    kepada org PAS, gunalah cara islam..

    jgn asyik mengutuk dan menyalahkan...

    Yg kau sokong Anwar tu kenapa??? dia ni lagi sah peliwat dan pengkhianat, gadai kalimah allah, sokong LGBT dan pleurisma agama..

    ReplyDelete

Followers