Powered by Blogger.

KALAU ADA VIDOE LUCAH MAK BAPAK DIA ORG PUN BAGUS JUGA KALAU DAPAT DI TAYANGKAN.....HARAMJADAH

POLITIK LUCAH : UMNO TERUS TAYANG VIDEO LUCAH SEMASA CERAMAH...HEBAT VIDEO LUCAH HALAL UNTUK TAYANGAN AWAM..!!!

Malam tadi Umno Bahagian Bukit Katil menayangkan klip video lucah yang didakwa mereka sebagai Anwar Ibrahim. Ketika mereka mengganggu ceramah PAS mereka menayangkannya secara berselang seli dengan ceramah mereka.

Umno Bukit Katil meneruskan perangai tidak bertamadun mereka dengan mengganggu setiap kali PAS mengadakan ceramah. Malam tadi ceramah PAS di Taman Saujana diganggu dengan ceramah Umno yang jaraknya kira-kira 100 meter sahaja. Umno menggunakan Balai Raya Taman Saujana tanpa segan silu.

Umno menggunakan set sistem PA yang baik dengan 'volume' yang sangat kuat. Beberapa penduduk Taman Saujana yang ditemui mengeleng-ngeleng kepala melihat gelagat pimpinan Umno Bahagian Bukit Katil yang diketahui seorang yang bernama Baskaran Senasi.

"Mereka menggunakan bahasa kesat, kasar seperti bodoh dan sebagainya. Orang Melayu tidak boleh terima sikap Umno yang sentiasa mengganggu majlis orang lain".

"Umno boleh menganjurkan ceramah pada masa yang lain bukannya mengadakan ceramah di tempat dan masa yang sama dengan PAS" ujar Ahmad Alang dari Jalan Tun Kudu, Bukit Katil.

Ahmad turut kesal dan malu dengan sikap Umno yang terus menggunakan video lucah untuk menarik sokongan rakyat.

"Mereka tidak rasa bersalah menayangkan video lucah dan fitnah. Yang peliknya pihak berkuasa tidak mendakwa kerana menyimpan dan menayangkan video lucah" ujar Ahmad.

1 comments:

  1. Janganlah pula bila mereka menjadi setan kita pun juga menjadi setan. Itu bukan ajaran Rasulallah.....

    ReplyDelete

Followers