Powered by Blogger.

TAHNIAH ANAK MUDA!! JIWA KENTAL MELAWAN DURJANA.... ayuh lawan!!!!

PROTECT GROUP OF MAHASISWA..

terbaek anak muda, kita bersatu dalam unit tempur melawan kejahatan pakatan rakyat, jangan gentar dengan mereka.. mereka hanya bermodalkan cerita palsu dan persepsi.. kita ajak rakan-rakan yang berfikiran waras bersama-sama dengan anda melawan durjananya pakatan rakyat... ayuh... dan sekalung tahniah kerana anda semua berani.... salute!!!


KUALA LUMPUR, 3 APRIL - "Kami komited menyumbangkan akal fikiran,masa untuk membela dan membantu rakyat di negara ini" ujar Hafiz Ariffin di dalam satu sidang media bagi pelancaran Siswa4U yang diadakan di PWTC pagi ini.

Beliau turut menjelaskan bahawa matlamat penubunan Siswa4U adalah untuk menggerakkan seluruh suara dan tenaga mahasiswa untuk di dalam proses demokrasi politik baru dalam PRU13 secara sihat,rasional,matang,berilmu,berintegriti dan bermaruah.

"Ia sesuai dengan kedudukan mahasiswa sebagai satu entiti penting dalam kelompok generasi muda dan sebagai generasi pewaris yang bakal mewarisi tampuk kepimpinan negara pada masa hadapan".
baca seterusnya disini

DESTROY GROUP

kepada yang otak sempit, otak disalut taik, maka segerombolan destroy team dari pakatan rakyat dah banyak kali buat onar.. konon geng-geng bahlol ini anggap tindakan mereka tiada siapa yang akan lawan.. sebab mereka menganggap semua mahasiswa berfikiran macam diaorang... ptuih..

dibawah ini golongan bahlol... so team-team destroy... anda pilih mana patut...


 si mamat syiah..
apa khayal ke mamat ni??? 
ps: kesimpulan.. KITA TEMPUR.... KITA GEMPUR... kuburkan pakatan rakyat di pru nanti.. ayuh semua!!!!

0 comments:

Post a Comment

Followers