Powered by Blogger.

PAS Kedah: Bawa Maksiat Besar Untuk Rakyat Kedah

MAKSIAT KEDAH


 Tempat maksiat ini di Jalan Dato Kumbar sebelah Caltex…

Umat Islam wajib tahu bahawa agama Islam bukan parti PAS kerana PAS merupakan parti politik yang mempergunakan dan mempermainkan agama Islam demi nafsu serakah politik.  Agama PAS telah membawa banyak kesesatan apabila mereka merosakkan akidah umat Islam dengan fatwa dan ajaran yang songsang. Lebih-lebih lagi apabila mereka mempercayai bahawa mereka imun dari dosa sebagai ahli PAS oleh itu mereka boleh melakukan kemungkaran sesuka hati mereka.
Semasa kerajaan BARISAN NASIONAL memerintah Kedah tidak ada satu pun disco di Kedah malahan budak-budak pun tidak tahu menyebut perkataan disco. Sejak PAS dan pakatan haram memerintah Kedah maka maksiat begitu berleluasa di Kedah malahn semua tempat ada disco. Budak-budak boleh menyebut perkataan disco dengan lancer seolah-olah ianya begitu sebati dengan mereka.
Malahan  masalah kerosakkan moral yang kian meningkat juga berpunca dari PAS. Para pemimpin  PAS yang penuh dengan dosa menyebabkan pengikut mereka beranggapan bahawa tidak mengapa melakukan dosa kerana sebagai ahli PAS mereka berhak masuk syurga PAS yang jelasnya Neraka yang Allah s.w.t sediakan untuk mereka.
Dosa-dosa pemimpin PAS juga merangkumi  penipuan manifesto, kena tangkap khalwat, gay, penyokong syiah dan lain-lain lagi.
Demi agama bangsa dan tanahair maka  JANGAN UNDI PAKATAN HARAM. 

2 comments:

  1. salam perjuangan...

    blog saudara telah saya linkkan di bloglist "Sahabat Baru Kulaan".. harap maaf kerana lambat reply akibat sibuk dengan tugasan...

    -Kulaan Niring-

    ReplyDelete

Followers