Powered by Blogger.

Adegan pegang payudara oleh rakan Neelofa

Keek merupakan jaringan sosial terbaru yang menjadi kegilaan pengguna-pengguna Internet terutama untuk memuatnaik video masing-masing.

Kalau di Youtube video anda mungkin memerlukan tapisan sebelum dimuatnaik, tetapi Keek memberi peluang untuk mereka terus memuatnaik video dari telefon bimbit, webcam dan lain-lain lagi.

Ramai juga artis yang turut menggunakan perisian percuma ini. Antara mereka, termasuklah Farah Fauzana, Neelofa, Nora Danish dan ramai lagi.

Ketika kami merayau-raya di Keek.com, kami ter'tonton' sebuah klip koleksi Neelofa yang dikongsikan untuk tontonan peminat-peminatnya.

Dalam video yang berdurasi 0:31 saat tersebut menyaksikan Neelofa bersama tiga orang rakannya sedang merakamkan aksi mereka di pilot cafe. Menyangkakan Neelofa mengambil gambar, lantas mereka cuba beraksi sepontan, tetapi setelah dimaklumkan ianya rakaman video, lantas rakan-rakannya cuba berdialog.

Paling menarik, rakannya dibelakang sekali, dari suara halus tiba-tiba bertukar intonasi ketika cuba menggayakan aksi pramugari terlampau sambil memegang payudaranya yang entah kami kurang pasti keasliannya...

So..enjoy!


0 comments:

Post a Comment

Followers