Powered by Blogger.

TENAT GILA POMPUAN NI...




Aku bukan nak komen pasal pompuan berdua ni biasa jer...gitu le best friend...eee gegar jiwa aku tengok gebu2 awek tu.

Aku ni bukan boleh sangat tengok pompuan. Cepat cayor dan timbul la belas kasihan. tapi yang ni kesian pun ada, rasa nak gigit pun ader...sebab aku hingat dia ni ada mental disorder, maka aku pun sabor je le.
Korang pun sedia tau aku memang berbulu abis kat pompuan yang satu ni. Hari ni dengan muka sadin serupa getah spender...dia boleh cakap....cey korang tengok kat bawah tu......

Memang kurang hajor, kan? Kerajaan buat macam mana pun untuk bantu rakyat, pada dia tetap tak betul.
Time bapak dia bentang bajet gila babeng punya menipu, sikit pun dia tak kata apa. mengangguk mcm itik serati tertelan guli.
Hari ni pandai2 komen pasal kerajaan nak turun cukai. Pendapatan negara naik ke turun ke..apa kau susah? Bapak kau tetap ronda kampung naik jet jugak. Yang minggu lepas tu bukan ke pompuan ni jugak yang ajak rakyat demo desak kerajaan turunkan harga kereta? Turun rega kereta bukan ke kena turunkan cukai jugak?
Apa punya baghal la pompuan ni. Tuler gaya macam bijak sangat, bijak kelentong. Dah kantoi buat donno mcm tak de apa2..
Hiii.....mintak simpang le dari jumpa pompuan macam ni ...lidah bercabang2!

1 comments:

  1. Terima kasih org jenis anda..menyusahkan rakan2 yang lain...

    ReplyDelete

Followers