Powered by Blogger.

SI JAMBU DAN MAK LAMPIR TENTU TERKEJUT!!!


Wah!!! Tak sangka pulak Si Azmin ni anggap isu yang dibangkitkan oleh Si Jambu Rafizi dan Si Zuraidah Mak Lampir tu sebagai satu isu yang bodoh.

Kata Si Azmin, sebagai seorang Timbalan Presiden, dia ada banyak kerja lain yang nak kena buat selain dari melayan isu - isu bodoh macam kes lembu.

Dia kena fikirkan mengenai keseluruhan jentera dan tidak ambik tahu pasal kes lembu dan juga kondo. Jadi, sebab itulah dia jarang hadir ke sidang media seumpama itu.

Kata Si Azmin lagi, orang tak boleh nak menilai sumbangan Timbalan Presiden hanya daripada media sahaja dan ianya tidak wajar.

Sebagai Timbalan Presiden, dia ada peranan yang lebih penting dan menafikan sumbangan yang diberikan oleh Si Ciput Muka Bulan.

Maka, soal sama ada Si Ciput Muka Bulan tu lebih menyinar tidak timbul kerana tidak ada kemampuan untuk bergerak sendiri.

Kalau orang tak percaya dengan apa yang Si Azmin ni dah buat, boleh tanya pada Kak Wan Omega atau pun tanya pada Si Ketua Penipu tu, siapa yang lebih banyak bagi sumbangan.

Erk, memang la Si Timbalan Presiden ni yang banyak bagi sumbangan. Dah Presidennya Pemalas dan tak ambik tahu lansung pasal parti, itu pasal la Timbalan kena buat kerja.

Tapi, adakah orang pilih Si Azmin ni jadi wakil rakyat hanya untuk buat kerja untuk parti dia sahaja dan bukan untuk mereka?

Tak kira la walaubagaimana bagus pun dia buat kerja untuk parti, tapi kalau dia abaikan rakyat, apa gunanya orang pilih dia jadi wakil rakyat? Buat mengabihkan masa je!!!

Jadi, tak payah la dia nak puji diri dia sendiri dengan merendah - rendahkan orang lain!!! Setakat masuk bakul angkat sendiri menda jadahnya!!! Tu sah orang tak sedar diri!!!

0 comments:

Post a Comment

Followers