Powered by Blogger.

Sex Maniac Deepak Jaikishan...! Rupa rupanya Deepak Pernah Nak Try Nak DOT DOT DOT Raja Ropiah...?

Akhirnya Senator Datuk Raja Ropiah bersuara setelah sekian lama beliau berdiam diri....
Lama sungguh Deepak Jaikishan saudagar karpet menyerang dengan segala macam fitnah samada khas ditujukan pada beliau ataupun Datin Seri Rosmah Mansor maupun pemimpin BN.

Kisahnya bermula dari Raja Ropiah yang juga Ketua Wanita UMNO Selangor dikatakan terlibat dalam urusniaga bersama Deepak membeli tiga bidang tanah pada tahun 2007 dengan nilai RM13 juta dengan jaminan bank RM72 juta untuk bon tanah dari Ketua Wanita itu.

Projek tersebut adalah penswastaan RM100 juta untuk pembangunan sebuah pusat penyelidikan pertahanan yang dipanggil Pusat Pengajian Pertahanan Nasional (PUSPAHANAS).

Entah di mana silapnya tiba-tiba Deepak mula menyerang Raja Ropiah dan juga mengaitkan nama isteri Perdana Menteri bersama dalam isu ini. Malah ada sumber mengatakan bukan Deepak yang kaitkan tapi ada "suara bisikan ghaib" yang menokok tambah agar nama Rosmah diselitkan sekali dalam cerita perbalahan antara Deepak dan Raja Ropiah.
Cerita rekaan yang mengaitkan nama Datin Seri Rosmah Mansor ini timbul kerana tukang provokasi nampak ianya amat mudah untuk kenakan Rosmah kerana isteri Perdana Menteri ini mempunyai hubungan baik dengan semua peringkat kepimpinan Wanita UMNO Malaysia dan negeri.

Kini, Raja Ropiah mula membuka mulut bercerita bahawa beliau mempunyai rahsia besar mengenai Deepak....!
Rahsia yang berkait dengan apa sebenarnya yang berlaku antara beliau dan Deepak. Rahsia perjanjian perniagaan dan usahasama mereka selama ini.

Raja Ropiah bakal dedahkan perkara sebenar yang Deepak sengaja sembunyikan agar menampakkan seolah olah si saudagar karpet ini kunuunnya teraniaya.

Iya, pendedahan akan dibuat dalam masa terdekat....!!

1 comments:

  1. Cerita nak dedah, akan dedah dan tunggu kami akan dedah. Kalau nak dedah, dedah jelah apa tunggu2.

    ReplyDelete

Followers