Powered by Blogger.

Anzalna Bosan Cerita Kisah Kahwin

Seperti yang semua sedia maklum, pelakon cantik, Anzalna Nasir pernah mendedahkan hasratnya mahu menamatkan zaman bujangnya sebelum dirinya berumur 27 tahun.
Walaupun begitu, pelakon ini mengatakan dia sudah tidak mahu membicarakan lagi mengenai kisah cintanya atau tentang rancangan perkahwinannya bersama kekasihnya iaitu Hanif Zaki kepada pihak media seperti sebelum ini.
“Saya sebenarnya sudah tidak mahu komen atau cerita pasal kahwin. Cukuplah orang tahu yang saya merancang untuk berkahwin sebelum menginjak ke usia 27 tahun. Lagipun, dah banyak kali cerita kahwin ini disiarkan. Saya sendiri dah muak baca, apatah lagi peminat. Jadi, lebih baik bercerita tentang lakonan saya sahaja,” katanya yang dipetik melalui Gua.com.my
Dalam perkembangan lain, bakat Anzalna kini mula diberi perhatian oleh penggiat serta peminat hiburan tanah air apabila dia mula diberi watak utama dalam pelbagai naskhah yang dilakonkannya kini.
Antaranya menerusi Slot Samarinda TV3 yang berjudul Bangkitnya Seorang Perempuan dan drama bersiri terbitan KRU Studios iaitu Maskara yang turut dibintangi Lisa Surihani, Nasha Aziz dan Adrea Abdullah.
Baguslah begitu, tingkatkan prestasi anda dalam bidang lakonan dan semoga Anzalna terus sukses dalam kariernya itu.

0 comments:

Post a Comment

Followers