Powered by Blogger.

Saya masih laku - Zarina Anjoulie

Mana ada saya suka, orang yang labelkan. Saya terpaksa terima sahaja. Saya tak peduli pandangan orang. Ini kerana saya hanya lakukan apa yang saya rasa ingin buat. Mereka mahu cakap saya kontroversi atau tidak, saya masih lagi mampu 'buat wang' untuk diri saya. Sekurang-kurangnya, saya tidak harapkan duit sesiapa untuk membiayai saya. Saya tidak kacau dan hutang orang, walaupun saya kontroversi. Saya juga tidak perlu cari teman lelaki kaya dan Datuk untuk bantu saya. Saya boleh cari duit sendiri.



Bercakap tentang kontroversi bersama Lufya. Adakah ia semakin baik atau sebaliknya?

Kami pernah berkawan sebelum ini dan selepas itu, dia buat perkara ini jadi besar. Dia juga menambah kenyataan dengan mengatakan diraba kerana muka menyerupai saya. Mengapa tuan punya badan tidak pernah kena raba, dia pula yang kena? Tidak wajar dia berjalan seorang diri, dan secara tiba-tiba perkara itu terjadi. Dan jika benar sekalipun perkara ini terjadi, mengapa laporkan kepada wartawan, dan tidak kepada polis? Apa motifnya di situ bukan?

 

Adakah anda sudah bermaafan atau belum?

Sebenarnya saya sudah diam, tapi dia keluarkan single baharu, yang kelihatan kononnya ditujukan kepada saya. Dia ada minta maaf namun selepas itu, dia masih provokasi perkara ini. Jadi apa motifnya?


Kes ini sudah berakhir, namun hubungan masih tidak baik?

Saya tidak mahu ada hubungan dengannya pun. Saya rasa tidak perlu. Tahun ini saya sibuk mahu cari duit, jika mahu bergaduh atau sebagainya, minta cari orang lain. Saya sudah malas. Saya mahu belajar buat kek untuk buat bisnes sempena mahu raya.

0 comments:

Post a Comment

Followers