Powered by Blogger.

Perisikan Kerajaan Filipina Sahkan Anwar Ibrahim Dalang Kematian Pasukan PDRM & ATM Di Lahad Datu


Manila – Philippine Military Intelligence mengesahkan kehadiran Sivarasa dan Tian Chua ke Manila, Filipina pada 7 Februari 2013, yakni dua hari sebelum pendaratan Pengganas Kiram ke Lahad Datu pada 9 Februari 2013. Media antrabangsa seperti Reuters, Inquirer Manila Times, The Philipine.ABC.CBN, Wikileaks dan Kedutaan Amerika di Manila mengesahkan akan “Pembabitan Individu Pembankang dari Malaysia”. Kemudiannya individu pembangkang ini dikenalpasti sebagai Tian Chua, R. Sivarasa dan Bapa Pengkhiamat Negara Anwar Ibrahim. Dua hari lepas, Atik Husin dan Holanda mengesahkan di Mahkamah Tawau bahawa mereka dibayar upah dan wang oleh seseorang semasa di Filipina lagi. Pada 8.2.2013 iaitu sehari selepas R.Sivarasa dan Tian Chua bertemu dengan Kelompok-Kelompok MNLF, dipercayai memberikan Sejumlah Wang yang maha besar kepada MNLF untuk mengkucar-kacirkan Sabah menjelang Pembubaran Parlimen kononnya pada 1.3.2013. Perjumpaan pada 7 Feb 2013 merupakan janji manis Buku Jingga ke-2, dua orang pengkhianat kepada penceroboh untuk menceroboh negara sendiri. Begitu juga bapa segala pengkhianat negara Anwar Ibrahim turut bersama-sama berada di Manila bertemu Nur Misuari. Ini juga dipantau oleh Philipine Militarry Intelligent dan dilapor oleh media-media cetak antarabangsa Berbulan Anwar Ibrahim round Malaysia dengan nyayiannya sepertimana didalam klip video diatas. Anwar Ibrahim tahu SABAH akan dilanda bencana kerana Anwar Ibrahim sudah siap siaga mencatur pencerobohan dengan penceroboh Sulu.

Gomo harap rakyat Malaysia membuka mata seluas luasnya. Siapa manusia bernama Anwar Ibrahim ini. Bekas Banduan yang dipenjarakan kerana Salahgunakuasa dan Rasuah. Pengamal Seks Luar Tabii, Kaki pelacur, Pengkhianat Agama dengan menggadaikan Kalimah Allah serta menyokong Lina Joy Murtad. Pengkhianat Bangsa apabila menentang Melayu dan menjadi barua asing. Dan yang paling bangsat apabila sanggup menggadaikan Sabah kepada penceroboh yang mana telah mengkorbankan pasukan keselamatan kita dalam mempertahankan kedaulatan negara.

Jika Anwar Ibrahim dan Tian Chua benar tidak salah sudah pasti waktu ini mereka telah MENYAMAN Kerajaan Pilipina berhubung kenyataan pasukan perisikan negara tersebut. Tapi sampai sekarang ANwar Ibrahim dan Tian Chua hanya berani MENYAMAN PAPA GOMO. Kenapa hanya Papa Gomo? Takut dengan kebenaran? Kita lawan di Mahkamah wahai Anwar Al Juburi dan Tian Chua Babi.

Anwar Ibrahim Pengkhianat dan kita rakyat baik Melayu, Cina, India dan lain lain bangsa wajar tolak Anwar Ibrahim ini. Beliau tidak layak menjadi pemimpin rakyat Malaysia.

0 comments:

Post a Comment

Followers