Powered by Blogger.

Nurul Izzah terus memperlekehkan tugas polis

Anak sulung kepada Anwar , si Nurul Izzah nampak benar-benar menyampah dengan polis . Terbaru dalam satu siri ceramah di Kampung Jemapoh, Kuala Pilah, Negeri Sembilan pada 20 Mac 2013 , Nurul seolah-olah menghina pasukan polis dengan mengatakan pihak polis tiada kerja lain selain mengintip pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat . Kredibiliti pihak polis dipersoalkan Nurul , sedangkan pada masa yang sama pihak polis lah yang mempertaruhkan nyawa mereka untuk menjaga keselamatan negara.


Apa yang diucapkan oleh Nurul menunjukkan beliau tak menghargai pengorbanan yang dilakukan PDRM. Mungkin Nurul panas hati apabila gambar dan maklumat mengenai pertemuan Misuari-Anwar , Tian Chua , Jefrey di Filipina dengan individu2 yang ada kaitan dengan kejadian serangan di Lahad Datu tersebar. Namun Nurul perlu tahu, maklumat yang disebarkan itu bukan dari perisikan Malaysia , tetapi dari perisika Filipina itu sendiri yang seterusnya didedahkan kepada media negara itu dan Reuters.


Berikut adalah beberapa video yang menjengkelkan dari Nurul Izzah . Selain memperlekehkan anggota keselamatan negara , tentu ramai yang masih ingat satu kenyataan Nurul iaitu bagi membolehkan kaum Melayu bebas memilih agama mereka . Kalau di Malaysia, menurut perlembagaan bila dikatakan Melayu , orang itu juga adalah seorang Islam . Jadi kenyataan Nurul mungkin secara tak langsung merelakan perbuatan murtad ?

0 comments:

Post a Comment

Followers