Powered by Blogger.

Malang Sungguh Nasib Wanita Ini Suaminya Seorang Penyamun Paling MERBAHAYA...! Owh.., Kamal Hisham

Kamal Hisham bukan sahaja seorang Penyamun Tegar..., anak kelahiran Majidee Johor ini seorang yang Penakut Tahap Gaban kerana masih belum berani untuk pulang dan membuktikan semua tuduhan tuduhan palsunya terhadap Tuanku Sultan Johor, Tuanku Sultan Ibrahim Ismail.

Penyamun Tegar yang memboncit dengan kekayaan jutaan wang ringgit hasil daripada kerja menyamun setelah bermodalkan tipu helah menjual nama Sultan Johor, masih berada diluar negara berbelanja sakan di Dubai dan beberapa negara Eropah.

Untuk membaca semula segala jenis penipuan oleh penyamun yang bernama Kamal Hisham, anda boleh klik SINI.

Sekarang ini difahamkan Kamal semakin resah kerana segala fitnah dan tuduhan palsu terhadap Tuanku Sultan Ibrahim tidak berjaya merosakkan minda rakyat. Apatah lagi rakyat di negeri Johor sangat mencintai seorang Sultan yang berjiwa rakyat, mudah didekati...

Penyamun Tegar ini beberapa kali sudah cuba mahu menyelinap pulang ke tanahair secara "pintu tikus" tetapi tidak berjaya. Apakah Kamal fikir bahawa sistem keselamatan negara ini tidak akan dapat mengesan kepulangannya..? Tambahan pula seekor Penyamun seperti Kamal ini sudah berada dalam senarai Most Wanted Person..!
Iya, sudah 5 Waran Tangkap oleh pihak berkuasa kerana pelbagai kesalahan terutamanya kes pecah amanah tahap melampau, selesai semua dikebasnya..., habis semua orang ditipunya dengan menjaja nama Istana Sultan Johor.

Yang paling perit menanggung segala-galanya sudah pasti isteri Kamal Hisham sendiri. Mempunyai seorang suami yang hidup mewah TETAPI datang dari wang haram jadah..., hasil dari menipu, merompak, menyamun...!

0 comments:

Post a Comment

Followers