Powered by Blogger.

Mak Aii !!!!!

Mai ai !! Macam-macam hal sekarang ni , anak muda khususnya wanita kadang-kadang dah lupa bahawa menunjukkan sedikit aset milik mereka itu sebenarnya boleh membawa kepada bencana dalam hidup.Malah jika dikira dari segi hukum , sudah tentulah ianya mendatangkan dosa.
Tapi perkara ini sentiasa berterusan tak kiralah di mana-mana negeri sekalipun termasuklah di Kedah dan Kelantan.Ada yang berkata ini adalah fesyen ! lantak ampalah nanti ampa tanggung sendiri.
Dalam banyak-banyak tu ada juga kes yang melibatkan pemimpin ataupun orang-orang politik.Bila dah masuk bab ni ampa tau sendirilah macam mana dia punya spin.
Macam tulah juga dengan isu yang dibawa oleh sahabat blog MPP berkaitan dengan seorang budak perempuan ni.

Korang tengok betul-betul gambar diatas.., korang rasa anak penceramah PAS yang mana satu pakai macam tu punya seksi sampai menampakkan lurah berahi beliau?

Kalau korang dengar penceramah tu punya ceramah agama, memang dahsyat beb.. Memang menginsafkan..

Agak-agak korang, sapakah bapak kepada remaja yang beraksi tayang lurah diatas tu? Gua bagi hint yee..., penceramah Pas tersebut merupakan bekas artis.. Cuba korang cari.. Hehehehe..

Mengikut KPI bapak dia, kebanyakan pemimpin dalam negara ni tak betul.. Malah bapak dia jugak pernah hentam Najib kerana tak mampu didik Rosmah suruh tutup aurat..

Sekarang ni, rupanya anak dia sendiri tunjuk lurah pada umum.. Apa punya bapak la penceramah Pas tu kannn...

So.., inilah realiti yang ada didalam Pas beb.. Dorang tu pandai cakap je itu dan ini, padahal dorang pun taklah sebaik manapun..

Kalau nak dedahkan pasal perilaku moral anak-anak dan keluarga pemimpin-pemimpin Pakatan, memang korang semua akan terkejut nanti..

Tapi memandangkan Rafizi dah mula dulu.., so kita sama-sama lah tunggu sapa pulak kena londeh lepas ni yee...

Tengkiu Rafizi sebab 'buka jalan'... Hahahaha..
 
 

0 comments:

Post a Comment

Followers