Powered by Blogger.

KONTROVERSI NI TAK MENDATANGKAN KUDIS PUN!!!


Terlibat dengan pelbagai kontroversi bagaikan sudah menjadi asam garam bagi wanita kelahiran Michigan, Amerika Syarikat.

Bukan sahaja terbabit dengan isu menelan 30 biji pil, malah dia juga terpaksa berhadapan pelbagai tohmahan apabila dikatakan gemar berpakaian tidak cukup kain.

Tidak cukup dengan itu, dirinya pernah dikaitkan menjalin cinta dengan beberapa selebriti seperti Hans Isaac, Andy Estranged dan Yusry KRU.

Dalam pada itu, kisah cintanya dengan beberapa lelaki tempatan juga turut menjadi tumpuan media di negara ini.

Ditemui di pelancaran filem Kahwin 5 baru-baru ini, Marsha Milan Londoh berkata, sebagai selebriti dia perlu tabah dan tidak mudah melatah dengan apa juga perkara yang dibangkitkan kepadanya.

Baginya, dia tidak perlu mengelak apa jua dugaan yang mendatang.

"Saya akui ada sahaja perkara yang dilakukan menjadi buah mulut dan perhatian umum. Pun begitu ini semua adalah lumrah bagi semua artis itu.

"Yang penting, kita perlu bijak bertindak dan menjadikan apa yang berlaku sebagai pengajaran dalam hidup," katanya yang selesa bergelar 'single' kini.

Menyentuh mengenai kisah cintanya, pelantun lagu Jujur Bilang Cinta ini menjelaskan, buat masa sekarang dia lebih senang menjalani kehidupan sendiri.

"Sering kali gagal bercinta sebenarnya membuatkan saya menjadi lebih matang memikirkan perkara ini. Apa yang berlaku antara saya dan 'cinta hati' saya sebelum ini tidak pernah dirancang.

"Perkenalan dan perpisahan kami mungkin sudah tertulis, apa pun saya anggap semua ini sebagai tiada jodoh antara kami," katanya memberitahu antara mereka mempunyai jurang berbeza.

Mengulas lanjut mengenai perkara ini, akui penyanyi berusia 27 tahun ini, tiada persamaan membuatkan hubungan mereka kecundang di tengah jalan.

"Mula-mula berkenalan memang ok, lama-kelamaan saya rasakan kami tidak boleh 'ngam' bersama. Lagi pun dia tidak mungkin boleh menerima dunia saya sebagai artis seadanya," jelas Marsha hanya akan bercinta lagi jika bertemu Mr Perfect yang berjaya mengetuk pintu hatinya.

0 comments:

Post a Comment

Followers