Powered by Blogger.

Isu Tunjuk Isyarat Lucah Kepada DYMM Permaisuri Agong.... Cina DAP Dah Mula BIADAP Nak Halau Melayu...? Video 1;15 Minit Ini Jadi Buktinya

Kecoh semalaman kisah seorang berbangsa cina yang terlampau biaDAP sehingga menunjukkan isyarat lucah kepada Permaisuri Agong yang tiba di Lapangan Terbang Pulau Pinang...

Rakan rakan bloggers mendedahkan identiti sipelaku tersebut dalam insiden yang berlaku pada jam 12;50 tengahari. Terbukti perbuatan tersebut memang sengaja dilakukan....,
ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.

Amaran telah diberikan kepada lelaki berbangsa Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.

Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampiri LEONG PEI KOE, lelaki Cina tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. Dengan bantuan anggota PGA, akhirnya dia ditahan dan digari bagi siasatan dan tindakan lanjut.
Petikan diatas dari Blog AAKJ


Lihat semula apa yang dinyatakan diatas tadi...

"Polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina..". Ini merupakan satu kenyataan berbaur rasis tahap babi hutan seolah-olah mengharamkan mana mana orang melayu menjejakkan kaki dibumi negeri mutiara itu...!

Malah lebih parah lagi, kebiaDAPan itu ditujukan terus kepada seorang Permaisuri Agong, lambang kedaulatan kita semua orang orang melayu yang berpaksikan Rukun Negara.

Mereka baru dapat sebuah negeri pemerintahan DAP sudah mula naik tocang.., bayangkanlah sekiranya Putrajaya milik mereka nanti, apa akan jadi pada nasib orang melayu..?

Ingat semula suatu insiden yang berlaku sewaktu Perhimpunan Haram Bersih 3.0 tahun lepas... Bagaimana aksi seorang wanita cina sesuka hati mahu menghalau orang islam keluar dari negara ini, Malaysia.

Kata wanita cina itu, negara ini miliknya. FUYO..., rakusnya wanita tersebut seolah olah asal usul keturunan nenek moyangnya memang sejak dulu permastautin Tanah Melayu...?

JOM kita saksikan semula video klip 1;15:00 minit ini

0 comments:

Post a Comment

Followers