Powered by Blogger.

EKSKLUSIF - Modus Operandi Anwar Ibrahim Meliwat Mahasiswa Didedahkan







Ada banyak lagi program seumpana tersebut yang dijalankan oleh Anwar Ibrahim dan ianya berlaku dengan cukup kerap sama sekali. Pendek kata Anwar Ibrahim menjalankan kerja "Serampang Dua Mata".

KETIGA
Modus operandi Anwar Ibrahim dalam mengenali mahasiswa yang boleh dimakannya tidak berakhir dengan begitu sahaja kerana mestilah ada seseorang yang menghantar beliau untuk ke lokasi lokasi Liwat dilakukan seperti di Hilton Hotel, IoI Putrajaya, Mines Hotel dan beberapa lokasi lain lagi.

Yang akan menghantar Anwar Ibrahim untuk melepaskan nafsu serakahnya meliwat Mahasiswa adalah MENANTU Anwar Ibrahim iaitu suami kepada Nurul Izzah.

Gomo tidak pasti apakah suami Nurul Izzah sedar beliau menjadi driver kepada Anwar Ibrahim untuk menjalankan kerja jijiknya ataupun Suami Nurul Izzah telah sedar namun dek kerana arahan dari Anwar Ibrahim maka beliau terpaksa akur apa sahaja arahan bapa mertuanya.

KEEMPAT
Wan Azizah dan Nurul Izzah tahu atau tidak tahu kegiatan Anwar Ibrahim dalam meliwat Mahasiswa ini? Mungkin mereka tahu dan mungkin juga mereka tidak tahu kerana apabila menantu Anwar Ibrahim yang membawa bapa mertuanya keluar sudah pasti Wan Azizah dan Nurul Izzah tidak mengesyaki sesuatu ini kerana Anwar Ibrahim akan memberikan ALIBI yang kuat bahawa beliau keluar dengan menantu.

KELIMA
Kebanyakkan Mahasiswa yang diliwat Anwar Ibrahim adalah antara SUKA SAMA SUKA dan ianya berlaku tidak lebih hanya 3 atau 4 kali bagi seseorang Mahasiswa kerana kegemaran Anwar Ibrahim setelah kejadian ditinggalkan Saiful Bukhari adalah dengan menggunapakai seberapa banyak Mahasiswa yang sama waktu dengan beliau.

Gomo rasa kepada pembaca mesti boleh tanya kepada teman teman yang mengalami masaalah GAY ini. Tanya mereka apabila Spesis sama spesis bertemu ianya sudah cukup untuk membangkitkan kegairahan dan bergelora nafsu antara satu sama lain.

Gomo rasa setakat itu sahaja untuk penjelasan kepada rakyat Malaysia akan modus operandi Anwar Ibrahim mengambil kesempatan diatas program program yang melibatkan mahasiswa mahasiswa. Harus semua anda ingat tidak semestinya seorang GAY itu perlu jambu untuk dijadikan bahan SODOMY kerana asal ada lubang Anwar Ibrahim tetap akan balun dengan apa cara sekalipun.

0 comments:

Post a Comment

Followers