Powered by Blogger.

DAH SI NURUL IZZAH NI GILA DEBAT LA PULAK!!!


Haduhai!!! Apa la kebengap sangat Si Nurul Izzah ni? Dah tandus sangat ke dalam kepala otak dia tu sampai tak de idea lain yang dia nak buat?

Kalau orang lain, makin nak dekat dengan Pilihan Raya ni, makin kuat bekerja mendekati rakyat. Tapi lain pulak Si Nurul Izzah ni. Dia pulak Gila Berdebat!!!

Apa, dia dah tak mampu ke nak buktikan kepada rakyat bahawa selama dia jadi Ahli Parlimen, ada buat kerja untuk menjaga Kebajikan Rakyat?

Dah memang tentu - tentu Si Nurul Izzah tu tak buat kerja. Itu pasal semakin hari, semakin ramai rakyat yang menolak dia. Sebab mereka sendiri yang alaminya.

Dah 5 tahun berlalu, satu hapah kerja pun Si Nurul Izzah tu tak laksanakan. Apa yang dia tau, hanya sekadar menabur fitnah dan mengadu domba. Tak de la kerja lain.

Semua itu diperhatikan oleh rakyat. Setiap apa yang Si Nurul Izzah tu buat dinilai oleh mereka yang berada di Lembah Pantai sendiri. Bukannya orang lain.

Jadi, tak payah la Si Nurul Izzah ni nak cari alasan untuk keluar dari masalah yang dia sendiri buat. Tak de manfaatnya. Tak mendatangkan faedah lansung. Baik dia duduk rumah, jaga suami dan anak - anak lagi bagus dari menyusahkan orang!!!
PETALING JAYA 8 Feb: Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar hari ini sekali lagi mencabar Ketua Umno Lembah Pantai, Datuk Raja Nong Chik Zainal Abidin berdebat isu kebajikan rakyat di kawasan itu.
Izzah
Demikian jawapan Izzah ditanya berhubung kenyataan Nong Chik semalam mengatakan beliau hanya suka ‘mengkritik dari berkhidmat untuk rakyat’.

“Saya juga nak tahu apa bentuk kritikan saya itu. Lebih elok kita duduk bersama di hadapan penduduk Lembah Pantai. Bentangkan tawaran masing-masing dan apa yang dia tak puas hati,” katanya di ibu pejabat parti petang ini.
“Saya pasti Nong Chik pun tak sabar-sabar nak berdebat dengan saya, jelaskan apa yang saya suka kritik,” kata Naib Presiden KEADILAN itu.
Beliau berharap akan ada ruang sama adil dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU 13) nanti.
“Media memang saya tak dapat (dinafi), pacak bendera tak sampai tiga jam dah dicabut, nak guna dewan, nanti tiba-tiba dia (Nong Chik) pun ada majlis di dewan yang sama,” sinisnya.

0 comments:

Post a Comment

Followers